პროექტის სახელწოდება: ,,ჩემი საკლასო
ოთახის ნახაზის შედგენა’’
პროექტის მთავარი იდეა: მონახაზის
გაკეთება და მათი თვალსაჩინოდ წარმოდგენა
პროექტის აქტუალობა: ამ პროექტზე მუშაობისას ხდება მოსწავლეების მიერ საჭირო ინფორმაციის მოპოვება. კვლევის კრიტიკული აზროვნების.
პროექტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება
მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ სწორი დასკვნებისა
და ნახაზის შედგენა.
პროექტის მიზნები: სასწავლო მაგიდებისა და საგნების სწორად თანწყობა’ კლასის ნახაზის შედგენა
მონაწილეთა ასაკი: 15_16 წელი:
ვადები ხანგრძლივობა 2-3 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ მონაცემთა-შეგროვების,
კვლევის, ძიების უნარ-ჩვევები, კომპიუტერთან მონაცემების დამუშავების თეორიული ცოდნის
პრაქტიკული უნარი.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ხაზვის სახელმძღვანელო, რვეული, ფანქარი, ინტერნეტი, სახაზავი
პროექტის მსვლელობა [ძირითადი აქტივობები]:
აქტივობა1:მოსწავლეთა ჯგუფებად დაყოფა
მიზნობრივი გადანაწილება
აქტივობა2:კვლევის გეგმის ჩამოყალიბება
საკლასო ოთახის ფართობის დადგენა, ნახაზის შედგენა სასწავლო ნივთების თანწყობის ჩვენება
ბ შედარება მეგობრების და თქვენი ნახაზის გ ხომ არ შეიძლებოდა ოთახის დაპატარავება
კონსტრუქციის შეცვლა დ ამ შემტხვევაში რამდენად
შემცირდებოდა ხარჯები როგორ შეიცვლებოდა ოთახის ნახაზი?
აქტივობა3: ინფორმაციის მოძიება
და ანალიზი მოიძიეთ ინფორმაცია სახელმძღვანელოში
პროექტი და მისი გაანალიზება
აქტივობა4: პროექტის
ნახაზის პრეზენტაცია თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს საკუთარ ნახაზს, ხდება სხვა ჯგუფებთან
ნახაზის გაცვლა, შედარება და უკეთესი ვარიანტის შერჩევა ამ დროს მოსწავლეებს უვითარდებათ
ჯგუფში მუშაობის დროს მეგობრის აზრის მოსმენა საკუთარი აზრის დაცვის უნარი
აქტივობა5:ვაფასებ პროექტის განხორციელებისა
და მიღწეულ შედეგს, მოსწავლეებთან წინასწარ შედგენილი ნახაზის სქემის მიხედვით
საგნებთან /საგნობრივ
ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეომეტრია და ხაზვა
პროექტის ხელმძღვანელი:
ნაზი ქათამაძე
No comments:
Post a Comment